Conform legislației romane în vigoare (Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative – publicata în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014), orice client are dreptul de a returna produsele achiziționate, prin apelarea la denunțarea unilaterală a contractului de vânzare – cumpărare încheiat la distanță, fără invocarea vreunui motiv. Produsele neperisabile se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. Produsele perisabile nu se pot returna – produsele alimentare sunt considerate produse perisabile.
Procedura de retur:
Veți contacta compania la numarul de tel 0724 33 77 77, specificând numărul comenzii dvs.
Specificați produsul pe care vreți să-l returnați și motivul returnării.
După primirea confirmării, puteți trimite coletul prin curier la ORGANIC HONEY SRL, adresa Maracineni, Str. Malaiesti II, nr.8A, în maxim 10 (zece zile lucrătoare de la data primirii comenzii). Taxele de transport vor fi suportate de dvs. în caz contrar coletul nu va fi primit.
Coletul trebuie sa conțină: produsele de returnat (acestea trebuie sa fie sigilate, în ambalajul original, nedeteriorat și sa conțină toate elementele/accesoriile inițiale), o copie a facturii inițiale, o adresa semnata de persoana care a plătit comanda prin care notifica denunțarea contractului și solicita returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii. Suma plătita va fi rambursata integral, mai puțin costul transportului care rămâne în sarcina clientului, în 30 zile lucrătoare de la primirea integrala a coletului de retur și scrisorii de denunțare (daca cele doua vin separate, cele 30 zile trec de la ultima care a fost primita).
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.
Clientul va primi suma achitată, însă nu va avea dreptul și la alte despăgubiri (Conform ordonanței de guvern 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, aprobata cu modificări prin Legea 51/2003, Capitolul 2, Articolul 10 litera c)
În cazul refuzului returului veți fi înștiințați despre modul și condițiile în care coletul poate ajunge la dvs.
În cazul în care produsele, care sunt afișate pe site sunt indisponibile efectiv în stoc din cauze externe – lipsa de disponibilitate temporara la furnizori sau a unor restricții locale – www.sunpower.ro nu este obligat să anunțe clientul față de stocul disponibil în timp real.
ATENTIE!
Toate coletele care pleaca din depozitul nostru au DESCHIDERE COLET.
Clientul este obligat sa verifice coletul de fata cu transportatorul, curierul in acest caz iar daca exista vre-un defect/ stricaciune/lovire/lipsa produs din colet, se intocmeste un proces verbal cu transportatorul (proces verbal facut de catre el de la filma de curierat) in baza careia rezulta ca, coletul a fost stricat/lovit/ cu piese lipa.
DOAR IN BAZA PROCESULUI VERBAL PUTEM RETURNA BANI SAU SCHIMBA COLETUL, SUNTETI OBLIGATI SA VERIFICATI COLETUL.
Fara acel proces verbal NU putem schimba sau returna suma.
Returul banilor se face numai in cont bancar. Nu acceptam sa facem returul in numerar.
Suma returnata va fi dora valoarea produsului/ produselor . Aceasta nu include taxa de transport pe care ati platit-o initial.
Banii se vor returna numai dupa ce produsul a fost primit in locatia www.sunpower.ro si a fost verificat privind distrugerile, deteriorarile mecanice cum ar fi indoiri, gauriri, zgarieturi, infundari, crapaturi ale materialelor care intra in componenta produselor.
Daca produsul prezinta deteriorari si distrugeri mecanice www.sunpower.ro, ORGANIC HONEY SRL isi rezerva dreptul sa nu despagubeasca clientul, produsul fiind returnat la client pe cheltuiala acestuia.
Daca primesti Produsul lovit/deteriorat
In cazul coletelor care prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovada, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat, in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Coletele asigurate sunt insotite de o clauza speciala, deoarece acestea trebuie verificate in prezenta agentului de curierat pentru a stabili daca starea produsului este intacta. Nu receptionati coletele asigurate deteriorate, pentru ca ORGANIC HONEY SRL nu mai poate sa va restituie contravaloarea sau sa va schimbe produsul, acesta fiind asigurat la firma transportatoare. Daca la deschiderea coletului asigurat, produsul este spart, distrus, crapat, deteriorat, refuzati coletul si luati legatura cu unul din operatorii nostri la 0724337777.
Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii nostri, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere pentru a exista o transparenta maxima in analiza cererii tale de returnare.
Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie, vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris catre ORGANIC HONEY SRL in termen de 48 de ore de la receptionarea produsului defect. Daca produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va inlocui cu un produs similar, fie se va returna contravaloarea acestuia in contul persoanei fizice sau juridice care a platiti contravaloarea initiala a produsului/produselor;
Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre ORGANIC HONEY SRL
Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48 de ore, produsele fac obiectul garantiei.
Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificarile si completarile ulterioare:
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."
In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabilaORGANIC HONEY SRL colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu sunpower.ro).