GARANTIA PRODUSELOR
1. In cazul Bunurilor vandute si livrate de SC ORGANIC HONEY SRL, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre importatorii produselor cu centre de service pe teritoriul tarii.
2. Garantiile pot fi transmise alaturi de produse in colet, fie in format electronic dupa livrarea bunurilor. In ambele variante, garantia este valabila incepand cu data livrarii.
3. In cazul in care garantia nu v-a fost transmisa nici fizic nici electronic in 24 (douazeci si patru) ore de la livrare, va rugam sa ne sesizati acest aspect fie pe email la adresa:
office@sunpower.ro sau telefonic la numarul de telefon:
0724337777
4. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori sau importatori, bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, ce va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei, ori, in lipsa acestuia se va respecta procedura impusa de catre producator.
5. Legile care reglementează garanția produselor sunt:
- Legea nr. 193 din 2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între comercianți și consumatori;
- Legea nr. 296 din 2004, privind Codul Consumului, modificată prin Legea nr. 161 din 2010;
- Legea nr. 161 din 2010 pentru modificarea Legii nr. 296 din 2004 și Legii nr. 193 din 2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între comercianți și consumatori.
6. Garanția de conformitate acoperă protecția juridică a consumatorului în ceea ce privește lipsa de conformitate a produsului și obligă vânzătorul să aducă produsul la starea de conformitate, fără solicitarea unor costuri suplimentare. Acest aspect se poate realiza prin restituirea prețului plătit, repararea, înlocuirea produsului dacă acesta nu corespunde cu specificațiile menționate.
6.1. Garanția de conformitate nu acoperă defecțiunile tehnice si este de 2 ani (excepție fac produsele a căror durată medie de utilizare este sub 2 ani, în acest caz termenul de 2 ani se va reduce la durata medie de utilizare) pe baza facturii fiscale.
6.2. Neconformitatea nu trebuie sa fie dovedită de consumator în primele 6 luni (se consideră că a existat la momentul achiziționării produsului), ulterior, pentru perioada de până la 2 ani, lipsa conformității trebuie dovedită.
7. Garanția comercială reprezintă angajamentul față de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de reparare, înlocuire, sau, când acestea nu sunt posibile, de restituire a prețului plătit.
8. Garanția legală se acordă în baza Certificatului de garanție emis pe baza garanției comerciale. În certificat se vor regăsi elementele de identificare a produsului, termenul de garanție, durata medie de utilizare, unitățile specializate de service.
9. Pentru primirea unui produs în service aveți nevoie de certificatul de garanție completat și ștampilat sau factura de achiziție și dovada plății.
10. Pe langă Certificatul de garanție cumpărătorul va mai primi factura de achiziție, manualul de instalare și folosință a produsului, specificațiile tehnice și certificatul de conformitate.
11.
Garanția Limitată a Produsulelor - Huawei Technologies Co., Ltd. ("Huawei")
Certificatul de garantie al produselor din gama Huawei se elibereaza de catre producator, pe baza seriei de produs, direct de pe website-ul producatorului.
12. Această garanție limitată a produsului acoperă „
Produsele acoperite” definite în tabelul din fisierul ce poate fi descarcat mai jos si este valabilă numai pe durata „
Perioadei de garanție” aplicabile, definite în tabelul din document fiind supusă termenilor și condițiilor mentionate de catre producator.
13. Garanția limitată se aplică numai cumpărătorului care a achiziționat produsele de la un vânzător
autorizat de Huawei pentru utilizare în conformitate cu scopul intenționat al acestora.
14. Garanția limitată poate fi transferată de la cumpărător către orice cesionar și va rămâne în vigoare pentru
perioada de timp rămasă în conformitate cu garanțiile anterioare, cu condiția ca produsele să nu fie
mutate în afara țării sale inițiale de instalare și orice reinstalare să se facă în conformitate cu
utilizatorul manual sau ghid rapid furnizat de Huawei.
15. În timpul perioadei de garanție, în cazul în care se constată că un produs acoperit are o
neconformitate sau un defect al fabricării sau materialelor care apar în timpul utilizării normale a
produsului acoperit, Huawei va înlocui produsul acoperit, în condițiile prevăzute mai jos cu un produs
care este echivalent funcțional (în funcție de caracteristică, funcție, compatibilitate,
versiunea software implicită) sau mai bun decât produsul acoperit defect detaliat în cererea de
garanție („Produs de înlocuire”) și termenii acestui produs limitat. Garanția se va aplica oricăror
produse furnizate de Huawei în temeiul acestei garanții limitate a produsului.
16. În cazul în care produsul de înlocuit este un invertor sau o cutie de siguranță, acesta va fi acoperit
de această garanție limitată a produsului pentru perioada de garanție rămasă sau trei sute șaizeci
(360) de zile de la data înlocuirii, oricare dintre acestea este mai lungă.
17. În cazul în care produsul de înlocuit este un optimizator sau SmartDongle, acesta va fi acoperit de această garanție limitată a produsului
pentru perioada de garanție rămasă sau nouăzeci (90) de zile de la data înlocuirii, oricare dintre
acestea este mai lungă . După înlocuire, produsul de înlocuire va deveni proprietatea clientului, iar
produsul acoperit defect va deveni proprietatea Huawei.
Pentru a vizualiza toate informatiile referitoare la garantia produselor Huawei, click pe acest text !
18. Termenele de remediere ale produselor aflate în garanție sunt următoarele:
- maxim 30 zile lucratoare în cazul persoanelor fizice;
- maxim 45 zile lucratoare în cazul persoanelor juridice.
La aceste termene pot apărea întârzieri însă durata de remediere se va prelungi doar cu acordul în scris al cumpărătorului.
19. Excluderi de la garanție:
- produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate;
- instalarea, montarea, punerea în funcțiune și folosința în condiții necorespunzătoare și neglijență în utilizare,
- produsele care prezintă defecte fizice produse în urma șocurilor mecanice / electrice / termice (spărturi, zgărieturi, crăpături, arsuri, deformări, etc);
- oxidarea, pătrunderea de lichide sau corpuri străine în produse;
- deteriorarea sau distrugerea etichetelor, sigiliilor, seriilor de fabricație;
- modificarea sau completarea datelor din certificatul de garanție. Orice modificare făcută trebuie însoțită de către semnătură și ștampilă.